Lights Through The Rain

Geen btw-dagen bij Mediamarkt

En daar heb ik goed gebruik van gemaakt! Benieuwd wat ik gekocht heb? Lees dan snel verder.

Ik was, zodra ik van de actie hoorde, al van plan om naar Mediamarkt toe te gaan om te kijken of ik er nog iets leuks zou vinden. Uiteindelijk ben ik op zondagmiddag nog maar even naar Apeldoorn gegaan, met mijn broertje. Het was echt ontzettend druk, maar ondanks dat heb ik toch een paar mooie koopjes kunnen vinden!

Als eerste zag ik een Canon EOS 100D, die ik echt heel graag wil hebben. Deze camera is kleiner en beter dan mijn 1100D en na ik via de telefoon in discussie gegaan ben met mijn ouders, heb ik het toch maar niet gedaan. Na ik even bij de lenzen gekeken had ben ik doorgelopen naar de dvd en cd afdeling.

Mijn broertje en ik hebben ook nog even nagedacht over een PS4, maar omdat we al een xbox 360 hebben die eigenlijk nog wel prima werkt, hebben we dat ook maar niet gedaan.

Wat heb ik dan wél gekocht?

Toen ik naar de dvd’s liep, zag ik direct seizoen 5 van The Vampire Diaries liggen. Ik heb de eerste vier seizoenen ook al op dvd, dus deze mocht mee naar huis.
Vervolgens ging ik op zoek naar de lp van The Boxer Rebellion, die ik een paar weken daarvoor had gezien maar die was uitverkocht, helaas. Wel vond ik de lp van Tom Odell, dus die heb ik meegenomen. Hij klinkt echt geweldig op mijn platenspeler!
Zodra ik terugliep naar de kassa’s kwam ik weer langs de dvd’s, en toen vond ik het eerste seizoen van The Originals. Dat is een tv-serie die ik al een hele tijd wou kijken, maar het was er nooit van gekomen dus heb ik besloten om deze ook maar mee te nemen.

 photo IMG_1761_zps7a76802b.jpg

Ik ben ontzettend blij met mijn aankopen!

Hebben jullie ook gebruik gemaakt van deze stunt? Laat een reactie achter!

Enkel berichtnavigatie

Plaats een reactie